Упутства за ауторе
Адреса
Нови звук, међународни часопис за музику
Факултет музичке уметности, Универзитета уметности
Краља Милана 50, 11000 Београд, Србија
E-mail: new.sound.journal@gmail.com
Пријављивање радова подразумева да су у питању оригинални, необјављени радови, као и да се њихово објављивање не разматра на неком другом месту.
Број речи
- Научни чланци: 3000–5000 речи; највише две стране нотних примера. Изворне студије и стручни текстови опремају се апстрактом (око 100 речи), резимеом (око 400 речи), кључним речима (5–10) и кратком биографијом (професија, звање, институција, комплетна поштанска и електронска адреса).
- Рецензије и прикази: 1000–1500 речи.
Техничка упутства
- Радови се шаљу у електронској верзији (путем e-mail-a; електронски формати .docx, .doc, .rtf), у фонту Times New Roman, ћириличном писму величине 12 типографских тачака и у прореду 1,5.
- Нотни примери, табеле, прилози и друго би требало да буду именовани ауторовим именом и редним бројем примера. Електронски формати: .pdf, .tiff, .jpg (висока резолуција). Молимо Вас да контактирате уредништво пре него што пошаљете илустрације у електронској форми.
- Текстови који се достављају на страном језику (уколико их је превео аутор) треба да буду претходно лекторисани.
- Текст треба да буде форматиран као justified. На крајевима редова, речи не делити цртицом. Не користити bold, осим за посебна визуелна истицања (на пример, наслови, ознаке примера, итд). Испод наслова поглавља, табела, нотних примера и друго, ред се не увлачи. Избегавати скраћенице колико је могуће. Не користити ступце, табеле и нотне примере у главном тексту.
- За векове треба користити римске бројеве.
Цитирање и референце
- Напомене у тексту се куцају као Footnotes, не као Еndnotes.
- Страна имена се пишу фонетски, а при првој појави имена и етимолошки (у загради).
- Речи које у оригиналу треба да буду писане латиницом обавезно подвући.
У напоменама, библиографске јединице наводити на следећи начин:
Књига
– Deryck Cooke, The Language of Music, London, Oxford University Press, 1959.
Чланак
– Hermann Danuser, „Zur Kritik der musikalischen Postmoderne", Neue Zeitschrift für Musik, 12, 1988, 4–9.
– Michel Foucault, Pierre Boulez, „Contemporary Music and the Public", in: John Rahn (Ed.), Perspective on Musical Aesthetics, New York – London, W. W. Norton & Company, 1994, 83.
– Душан Михалек, „Последња лекција Стане Ђурић-Клајн", у: Мирјана Веселиновић-Хофман и Мелита Милин (ур.), Стана Ђурић-Клајн и српска музикологија, Београд, Музиколошко друштво Србије, 2010, 165–170.
После прве појаве, библиографске референце у напоменама наводити скраћено (Deryck Cooke, нав. дело; исто). Користити скраћеницу уп. уместо "упореди са".
Код наводника који иду уз енглеске наслове: у српској варијанти текста следе се правила српског језика (значи, улазни наводници за наслове на свим језицима су доњи), а у енглеској варијанти се следе правила енглеског језика (значи, улазни наводници за наслове на свим језицима су горњи).
У коначном списку Референци тј. Цитираних дела, библиографске јединице наводити на следећи начин:
Књигe:
– Cooke, Deryck: The Language of Music. London: Oxford University Press, 1959.
– Adorno, Theodor W.: Mahler. A Musical Physiognomy. Transl. by Edmund Jephcott. Chicago and London: The University of Chicago Press, 1992.
Чланци
– Danuser, Hermann: „Zur Kritik der musikalischen Postmoderne", Neue Zeitschrift für Musik, 12, 1988, 4–9.
– Foucault, Michel; Pierre Boulez: „Contemporary Music and the Public", in: John Rahn (Ed.), Perspective on Musical Aesthetics, New York – London, W. W. Norton & Company, 1994, 83–89.
– Михалек, Душан: „Последња лекција Стане Ђурић-Клајн", у: Мирјана Веселиновић-Хофман и Мелита Милин (ур.), Стана Ђурић-Клајн и српска музикологија. Београд: Музиколошко друштво Србије, 2010, 165–170.